FAQ
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat je bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd is ongeveer 6-10 werkdagen.
Bekijk voor meer informatie hier ons verzendbeleid.
De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heb je 3 extra dagen gewacht na de oorspronkelijke leveringstermijn en je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@palmaestheticsfit.com
Wat zijn de verzendkosten?
We bieden wereldwijd gratis verzending bij alle bestellingen.
Voor een concreet overzicht van de verzendkosten kun je hier ons verzendbeleid bekijken.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Palm Aesthetics kun je altijd veilig betalen.
-Creditcard (Visa, Mastercard, American Express en Maestro)
-PayPal
-iDeal
-Bancontact
-Apple Pay
-Google Pay
-Shop Pay
Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?
Helaas kan het gebeuren dat je bestelling beschadigd raakt tijdens de levering. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@palmaestheticsfit.com.
Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze bij je e-mail te voegen.
Stuur het artikel nog niet terug zonder foto's met ons te delen. We kunnen dan helaas geen passende oplossing voor je vinden. Onze klantenservice zal je bericht zo snel mogelijk behandelen en samen met jou naar de beste oplossing zoeken.
Dit gebeurt als je het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of je het artikel niet meer wilt.
Je neemt eerst contact op met onze klantenservice (info@palmaestheticsfit.com). Wij kijken dan wat voor jou de beste oplossing is. Als het niet lukt, betaal je alleen de verzendkosten voor het terugsturen van het product naar ons.