Verzendbeleid
Verzenden jullie wereldwijd en hoeveel kost verzending?
We verzenden wereldwijd. We bieden gratis verzending in Nederland & België.
De standaard levertijd is 6-10 werkdagen (wereldwijd).
Alle bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag (doordeweeks) verwerkt en binnen 1-2 werkdagen verzonden (altijd sneller als het kan). We verzenden niet in het weekend en op feestdagen.
De geschatte levertijd hieronder is gebaseerd op de gemiddelde levertijd voor deze diensten en kan niet worden gegarandeerd.
VERENIGDE STATEN & CANADA
Service |
Levertijd | Kosten |
Standaard verzending |
8-10 werkdagen | $7,95 USD |
Premium verzending |
4-8 werkdagen | $14,95 USD |
DHL Express | 3-5 werkdagen | $21,80 USD |
NEDERLAND & BELGIË
Service | Levertijd | Kosten |
Standaard verzending | 4-6 werkdagen | €5,95 EUR |
DHL Express | 2-3 werkdagen | €21,95 EUR |
REST VAN EUROPA
Service | Levertijd | Kosten |
Standaard verzending | 6-8 werkdagen | €5,95 EUR |
Premium shipping |
2-3 werkdagen | €9,95 EUR |
VERENIGD KONINKRIJK
Service | Levertijd | Kosten |
Standaard verzending | 3-5 werkdagen | £4,95 |
DHL Express | 2-3 werkdagen | £20 |
AUSTRALIË & NIEUW-ZEELAND
Service | Levertijd | Kosten |
Standaard verzending | 8-10 werkdagen | $13 AUD |
Premium verzending | 5-8 werkdagen | $28 AUD |
DHL Express | 3-5 werkdagen | $42 AUD |
REST VAN DE WERELD
Service | Levertijd | Kosten |
Standard verzending | 8-10 werkdagen | €7,95 EUR |
Premium verzending | 4-6 werkdagen | €11,95 EUR |
Waar kan ik mijn trackingnummer vinden?
Zodra uw artikelen zijn verzonden, ontvangt u automatisch een melding van het systeem via e-mail met een trackingnummer.
Als u er geen heeft ontvangen of als het trackingnummer niet werkt, hoeft u zich geen zorgen te maken. Neem gewoon contact met ons op en wij zorgen ervoor.
Onverwachte vertragingen
In sommige gevallen kan de levering langer duren dan de hierboven genoemde standaard levertijden. De meeste van deze vertragingen zijn te wijten aan de internationale douaneafhandeling, waar wij geen controle over hebben. Neem contact met ons op als uw pakket te lang duurt, dan zullen wij samen met u het probleem oplossen.
Invoerrechten en belastingen
Op alle internationale bestellingen kunnen invoerrechten, toeslagen en belastingen van toepassing zijn. Deze kosten worden vastgesteld door uw lokale douaneautoriteiten en moeten aan uw plaatselijke koerier of autoriteit worden betaald voordat u uw bestelling kunt ontvangen. Deze kosten worden niet door Palm Aesthetics in rekening gebracht en kunnen vóór, tijdens of na de levering in rekening worden gebracht en zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Dit betekent dat wij geen invoerrechten, invoerrechten of belastingen terugbetalen.
Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt in mijn verzendadres?
Als u een fout heeft gemaakt in uw verzendadres, kunt u binnen 2 uur na het plaatsen van uw bestelling een e-mail sturen naar info@palmaestheticsfit.com. U moet in de onderwerpregel 'ADRESWIJZIGING' vermelden en uw volledige naam, bestelnummer en gecorrigeerd verzendadres opgeven.
Annuleringen
Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling een e-mail sturen naar info@palmaestheticsfit.com. Wij zullen ons best doen om u te helpen. Door de snelle verwerkingstijd van ons systeem en de beschikbaarheid van onze klantenservice is dit echter niet altijd mogelijk.
Pakket kwijt?
Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet kan worden afgeleverd, sturen wij altijd een nieuw pakket voordat we tot terugbetaling en retourzending overgaan. Als de bestelling 60 dagen na verzending nog niet is ontvangen, kan de bestelling worden terugbetaald.
Nog steeds hulp nodig?
Voor alle overige vragen kunt u contact met ons opnemen.
✉️ - info@palmaestheticsfit.com
📱 - +31 6 27899616